Sunday 14 September 2014

boligindretning

boligindretning boligindretning

Bekr?ftelser Jeg anerkender, boligindretning, at mange bygherrer og arkitekter, der har delt deres velfortjente forretningshemmeligheder og beriget mig med deres idéer gennem ?rene. Listen starter med folk, der har udviklet og bygget mit vis hjem, is?r den sene Barry Berkus og Tim Eiler, der har designet og bygget den f?rste, udformningen af programmet. Jeg er taknemmelig for, at flere bygherrer, der tog store chancer p? disse "begreb" hjem, is?r Ian McCarthy, David ugentlige barbecue derefter ?ndrer, og Craig Perry, der har hold der sondres i hver bygning en serie af tre; Chris Stuhmer, Charles Clayton, og Mike McGee for hver bygning, der s?lges til en pris af tre, og Steve Glenn, der fandt p? den h?jeste risiko projekt, et modul?rt hjem, der skulle s?ttes sammen p? gulvet i tre og en halv dag.

Enhver journalist har et netv?rk af venner, der bliver hans eller hendes vigtigste kilder til information og inspiration. En kort liste over mine vil omfatte Mike Woodley, Carson Looney Tunes, Larry Webb, Geoffrey Moeun, Peter Simons, Bill Kreager, Andres Duany, Wayne Speight, Steve legering, boligindretning, Joyce Mason, Tony gr?n, Dave Steinke, Barb nagle, David tempo, Glenn Cardoso, Tom McCormick, Eric Brown, John Wieland, Tom Wade, CR Herro, Don Jacobs, Gonzalo Romero, Pete Osterman, Debra Falese, Don Anderson, Marianne Cusato, Bill Devereaux, Ken Neumann, og Sandra Kulli. Alle var der, n?r jeg havde brug for dem, is?r da jeg arbejdede p? denne bog. Jeg vil ogs? gerne takke den talentfulde gruppe af forfattere og edi­kb jeg har arbejdet sammen med gennem ?rene, hvoraf mange har projekter i denne bog til liv via print, is?r Denise Dersin, Jenny Sullivan, Nigel Weber, James Wilson, rige Binsacca, rige Schwolsky, Nigel kan­nard, Debby Young er freelance-skribent Leopold, mat effekt og Cati O'Keefe og Will Staples. Til sidst vil jeg takke min kone, Carol Anderson, der har l?st hvert et ord i denne bog, der giver vigtige forslag for at forbedre dens tone og indhold; Peter Chapman, der tog en chance p? et f?rste bog forfatter og guidede mig professionelt gennem processen; Warren Nesbitt, udgiveren af Builder maga­republikkens pr?sident Zine og min vis-home-partner i 15 ?r, boligindretning, og mine to s?nner, Christoffer og Ethan, som dengang de var unge, boligindretning, efter at have h?rt mine historier om vis hjem jeg var bygning, troede jeg var en bygherre ikke journalist. I ?rtier har homes givet et ?konomisk fundament for amerikanske familier. De fungerede som en livrente, konstant stigende v?rdi som de gav v?sen bekvemmeligheder og et sted at stifte familie. Skatte- og finan­sociale systemer fremmes den amerikanske dr?m af boligopsparingsmidler selv dr?mmen om st?t handel op til bedre og st?rre hjem og en dag dff­vesting alle lighed for pensionering. I 2006, p? h?jde med huset bom, husholdninger var ca. $22, boligindretning,6 mia. KRW i lighed med real estate, lidt mere end halvdelen af deres rigdom. Med v?rdier st?t stigende og tilsyneladende ikke nogen trussel mod de nogensinde ville falde ned, nye boliger vil kunne k?bes og s?lges baseret p? afledningsman?vrer s?som om spisesalen windows f?r en flot udsigt over skoven i baghaven eller dr?mmen om udgifter k?lige vinteraftener luxuriat­ing i et spabad.

boligindretning

(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-54575677-1', 'auto'); ga('send', 'pageview');

View the original article here

No comments:

Post a Comment